2015

Op deze pagina staan de evenementen die door de stichting werden georganiseerd in 2015.

20 september 2015

Op zondag 20 september 2015 organiseert stichting R.E.V.I. haar derde evenement. Dit evenement wordt Poster voor facebookgeorganiseerd op het industrieterrein ‘Half Elfje’ in Someren. De locatie is op Kanaaldijk Noord 24. Op deze dag gaan wij opnieuw een droom van ongeveer 60 mensen met een verstandelijke beperking uit laten komen. Zij mogen zelf het autorijden ervaren onder begeleiding van een rijinstructeur in een lesauto. Het evenement start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur. In de pauze tussen 13.00 uur en 14.00 uur zal er een verrassing zijn voor de deelnemers!

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door 14 verschillende rijscholen. Zij zetten zich geheel vrijwillig in met een rijinstructeur en een lesauto om de deelnemers een onvergetelijke dag te bezorgen!
Het rijden zal plaatsvinden op een afgesloten stratencircuit. Op de locatie aan de Kanaaldijk Noord 24 is er een uitkijkpunt voor de bezoekers om de deelnemers te zien rijden. Tevens zal de locatie voorzien zijn van een tent met catering en muziek. Wij hebben er met z’n allen weer zin in, dus hopelijk tot 20 september!

6 september 2015

Op 6 september 2015 organiseert stichting R.E.V.I. haar tweede evenement. Dit evenement wordt gehouden op industrieterrein De Binderen  in Deurne. Op deze dag gaat een droom van 80 mensen met een visuele beperking uitkomen. Zij mogen één uur autorijden onder begeleiding van een rijinstructeur in een lesauto. Elke deelnemers rijdt twee keer een half uur. Het evenement start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 poster 6 september facebookuur. Tussen 13.00 uur en 14.00 uur is er een pauze waarin de deelnemers de mogelijkheid krijgen in een exclusieve auto mee rijden.

Het rijden zal plaatsvinden op een afgesloten stratencircuit. Aan de rand van het circuit is er een mogelijkheid voor bezoekers om de deelnemers te zien rijden. Tevens zal het evenement voorzien zijn van catering en muziek. Al met al weer een leuke dag voor vooral de deelnemers, maar ook voor de begeleiders en bezoekers. Dus kom gerust een kijkje nemen en de deelnemers aanmoedigen!

12 april 2015

Op 12 april 2015 organiseert stichting R.E.V.I. haar eerste evenement. Dit evenement wordt gehouden
op het industrieterrein Binderen-Zuid te Deurne. Op deze dag kunnen maximaal 60 mensen met ee11018300_529237967227008_660145719689420766_nn verstandelijke beperking één uur autorijden onder begeleiding van een rijinstructeur in een lesauto. Elke deelnemer rijdt twee keer een half uur. De deelnemers moeten minimaal 16,5 jaar zijn.
Het evenement start om 10.00 uur en eindigt om 17.00 uur. Tussen 13.00 uur en 14.00 uur is er een pauze waarin de deelnemers de mogelijkheid krijgen in een exclusieve auto mee te rijden, zoals een Ferrari.

Tijdens het evenement zal het volledige terrein afgesloten worden. Centraal op het terrein zal een grote tent geplaatst worden waar catering aanwezig is. De dag zal ondersteund worden met muziek en media. Al met al een leuke dag voor vooral de deelnemers, maar ook voor de begeleiders en bezoekers! Dus kom gerust een kijkje nemen en de deelnemers aanmoedigen.

Uiteraard zou deze dag niet mogelijk zijn zonder al onze sponsoren. Om onze partners te bekijken klik hier.